close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תקלות נפוצות באייפון ועלות התיקון

מערכת שורשכז סיוון, תשעה14/06/2015

בשורות הבאות ריכזנו עבורכם רשימה של מספר תקלות נפוצות באייפון ועלויות תיקון...

תגיות:
מכשירי האייפון, בדומה לכל מכשיר סלולרי אחר ולכל מכשיר אלקטרוני אחר, עלולים לסבול מתקלות כאלו ואחרות עם הזמן. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם רשימה של מספר תקלות נפוצות ולצד כל תקלה ציינו את המחיר הממוצע הנדרש לצרכי התיקון. בסוף המאמר תוכלו למצוא גם מספר טיפים ועצות לבחירת מעבדת התיקונים המקצועית ביותר.

סוג התקלה: מסך שבור
מסך שבור מהווה את אחת התקלות הנפוצות ביותר בקרב מחזיקי אייפון. תקלה זו מופיעה בעקבות שבר, סדק או שריטה על גבי המסך, ועלות התיקון נעה בין 180 ל-250 שקלים, והדבר תלוי בדגם המכשיר וגודל המסך.

סוג התקלה: הפרעות או בעיות במערכת השמע
מערכת השמע במכשירי האייפון כוללת את הרמקול, האוזנייה או המיקרופון. תקלות במערכת השמע עלולות לנבוע עקב נפילת האייפון מספר רב של פעמים או בשל בעיה טכנית כזו או אחרת במערכת ההפעלה. עלות תיקון הבעיה נעה בין 150 ל-300 שקלים, והדבר תלוי בדגם המכשיר ומקור התקלה במערכת.

סוג התקלה: החלפת כפתור
בדומה למסך שבור במכשירי האייפון גם בעיות המופיעות בכפתור המרכזי של מכשירי האייפון מהוות סוג של תקלה נפוצה המתרחשת באופן תדיר. תקלה זו מתרחשת בעיקר בשל שחיקת הכפתור לאורך זמן, ועלות התיקון נעה בין 150 ל-250 שקלים.

סוג התקלה: הופעת קורוזיה במכשיר
חדירת מים למכשירי האייפון עלולים להוביל להופעת קורוזיה במכשיר ולעיתים אף לצורך בהחלפת רכיבים פנימיים אשר נפגעו כתוצאה ממגע ישיר עם מים או התפתחות הקורוזיה. תיקון אייפון הסובל מקורוזיה או חדירת מים נע בין 200 ל-250 שקלים. במקרים בהם קיים צורך בהחלפת רכיב פנימי במכשיר תדרשו לשלם בין 200 ל-250 שקלים נוספים בגין כל רכיב.

סוג התקלה: בעיות בשקע הטעינה
בדומה לכל מכשיר סלולי אחר, גם האייפון עלול לסבול מבעיות בשקע הטעינה. תקלות אלו מתרחשות בעיקר בשל ריבוי הוצאות וכניסות של המטען לתוך שקטע הטעינה במכשיר, משיכת חוט הטעינה, נפילת האייפון וכדומה. עלות תיקון הבעיה נעה בין 180 ל-250 שקלים.

סוג התקלה: בעיות במערכת ההפעלה
תקלות במערכת ההפעלה המצויה במכשיר האייפון אותו אתם מחזיקים עלולה להוביל לבעיות כגון: העלמת מסכי תצוגה, תגובה איטית בטעינת קבצים מתוך המכשיר וכדומה. הפתרון לתקלות מסוג זה הינו פרמוט מחש של המכשיר. עלות הפרמוט נעה בין 100 ל-150 שקלים.

טיפים לבחירת מעבדת תיקונים
על מנת ליהנות מהליכי תיקון מהירים, יעילים ואיכותיים לכל תקלה כזו או אחרת המופיעה באייפון, אנו ממליצים לכם לבחור את מעבדת התיקונים בהתאם לפרמטרים הבאים: וותק וניסיון מקצועי, המלצות, תחומי התמחות של המעבדה, מתן אחריות בגין התיקון, וכמובן, המחיר.

לסיכום: כיום, כל תקלה המתרחשת במכשיר האייפון ניתנת לתיקון מהיר, יעיל ואיכותי, וזאת בתנאי שתקפידו לערוך השוואה (גם ברמת האיכות וגם ברמת המחיר) בין מעבדות התיקונים השונות הפועלות באזור מגוריכם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה